MS Windows
briani 27239
brugerprofil.?
Fra : jette

Dato : 05-07-02 14:19

Hej NG.

Nu er mi brugerprofil ikke tilgængelig når jeg starter computeren op. (køre
XP)

kan jeg få den til at bruge den igen? det er sgu træls da min email, ja ALLE
opsætninger er i brugerprofilen... :(

Tak til dem der vil hjælpe ..

Bent

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 07-07-02 01:03

jette wrote:
> Hej NG.
>
> Nu er mi brugerprofil ikke tilgængelig når jeg starter computeren op.
> (køre XP)

Kan du ikke lige forklare hvad du mener med "ikke tilgængelig". Er den ikke
på velkomstskærmen?

> kan jeg få den til at bruge den igen? det er sgu træls da min email,
> ja ALLE opsætninger er i brugerprofilen... :(

Tjaa, kom med lidt flere oplysninger, så kan vi måske hjælpe.

--
MVH Kasper Guldmann
============

Fra : jette

Dato : 08-07-02 21:23

Hej Kasper.

> Kan du ikke lige forklare hvad du mener med "ikke tilgængelig". Er den
ikke
> på velkomstskærmen?

en gang jeg startede computeren, og kom til velkomst skærmen klikkede jeg på
min brugerprofil, men så stod der at den ikke var tilgængelig.
den startede så op i en "temp" profil...
mappen med mine indstillinger er stadig på drevet.

MVH
Bent

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-07-02 14:50

On Mon, 8 Jul 2002 22:22:46 +0200, "jette"
<brugandre@bygikkelasselarsen.dk> wrote:

> [...]
>den startede så op i en "temp" profil...
>mappen med mine indstillinger er stadig på drevet.
En mulighed er at slette profilen, men sætte kryds ved at den skal
gemme profilens data. Derefter opretter du en ny profil med samme navn
som så overtager indstillinger, email mm.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen