Spinat-billeder
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 05-07-02 13:44

Så fik jeg uploadet billeder af spinat-kattene til webshots:
http://community.webshots.com/album/38799631YXwiYv
- med en smule besvær, fordi Emily hele tiden trampede på tastaturet *G*.
Mvh. Else.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 05-07-02 13:59

Ha.
herlige billeder.
Spinatspring.......Øh... det må da vist være en ny diciplin.
Hilsen Vibeke

Fra : Lene

Dato : 05-07-02 14:26

Else Gyldenkærne wrote:

> [...]
>http://community.webshots.com/album/38799631YXwiYv
>- med en smule besvær, fordi Emily hele tiden trampede på tastaturet *G*.

Hej Else...

Det er nogle gode billeder af spinatmisserne...Vores felix sidder her og
kigger med og ønsker helt sikkert, at han havde sådan en hel balje med
salatblade, hvidkål og blomkål...Og Galia-melon til dessert Mums...

Mange hilsner fra Lene

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-07-02 16:04

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://community.webshots.com/album/38799631YXwiYv
> - med en smule besvær, fordi Emily hele tiden trampede på tastaturet *G*.

LOL De billeder er HERLIGE!

Måske de har set Skipper Skræk? Nej vent, de har sikkert VÆRET Skipper Skræk
og Grønært i et tidligere liv

Hilsen
Lisbeth
--