Maine coon i farven sølv
Fra : Ukendt

Dato : 05-07-02 13:41

Hej Gruppe

Jeg er egentlig bare lidt nysggerig, da jeg har hørt nogle maine coon
opdrættere snakke om at farven sølv ikke er anerkendt indenfor netop denne
race. Jeg har nemlig set maine coon med sølv til salg....med stamtavle osv,
men hvordan kan det lade sig gøre hvis farven ikke er anerkendt??

Viktoria

Fra : Grit Wessel

Dato : 05-07-02 14:25

> [...]
osv,
> men hvordan kan det lade sig gøre hvis farven ikke er anerkendt??

Hej Viktoria

Sølv ER godkendt hos maine coonerne. Du må enten have misforstået de
opdrættere, eller også aner de ikke, hvad de snakker om.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/