Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IIS version 5.0 til SQL
Fra : Michael Petersen

Dato : 19-12-00 08:00

Jeg har fået at vide, at jeg skal bruge IIS version 5.0 (eller PSW) til at
kunne se SQL og evt. ASP filer. Men hvor kan jeg få fat i den version til
Windows NT dansk. Jeg har også installeret IE 5.5 128 bit, men jeg kan ikke
finde nogle service pack til den version, hvor kan jeg få den, den SKAL være
dansk. Engelsk version kan jeg ikke køre på min Windows NT 4.0 Dansk.

Michael Petersen
------------------------------
www.hifiimport.dk
Phone +45 48 39 22 66

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-00 08:29

Tue, 19 Dec 2000 07:59:53 +0100, skrev "Michael Petersen"
<michael@hifiimport.dk>:

>Jeg har fået at vide,

Jeg er stødt på dit indlæg i fire grupper uden, at du har X-postet.
Der er ingen grund til at poste i mere end en gruppe, dit spørgsmål
skal nok blive læst og besvaret, hvis der er nogen, der kan.

Jeg har givet dig et svar i news:dk.edb.internet.software.

Hvis du endelig vil X-poste, så sæt fut til den mest relevante gruppe,
så svar bliver bragt i den, her er news:dk.edb.internet.software eller
news:dk.edb.system.ms-windows de mest egnede, hvortil du burde have
sat fut til en af dem. Læs gerne:
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil der er
sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører hjemme i
netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk