MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Systray i windows XP
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 05-07-02 12:07

Hej
Er der nogen der ved om man kan fjerne ikonerne fra systray i windows XP, og
hvordan man gør.

Altså de små ikoner i højre side af taskbaren nederst i skærmen.

Jeg vil kun fjerne nogle af ikonerne men stadigvæk have programmet bag
kørende.
Ikonerne skal helt fjernes således at de ikke ruller ud når man klikker på
<

Jeg har prøvet i taskbar properties og så vælge dem som altid skjult, men de
popper ud alligevel når man peger på < neders i taskbaren

Jeg vil gerne ha at ikonerne slet ikke kan vises.

MVH
Bjarne

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 14-07-02 00:28

"Bjarne Østergård" <bjarne@gigasoft.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har prøvet i taskbar properties og så vælge dem som altid skjult, men
de
> popper ud alligevel når man peger på < neders i taskbaren

Kan du så ikke bare undlade at trykker på < knappen....??
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97