Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mail til Canon
Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-07-02 11:50

Jeg skal sende en mali til Canon fordi jeg ikke kan finde ud af forskellen
på Canon ixus v2 og Canon 330 modellen.!!

Hvilken mail bruger I, dem som før har sendt mail til dem.. ??

Fra : Thomas Rybak

Dato : 05-07-02 12:01

Hej igen

Vent med at skrive til du har læst dette review:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/S200/S20A.HTM

Jeg hev lige følgende ud, hvilket skulle dække alle forskellene:

Feature S200 S330
Lens 2x
(35-70mm equiv) 3x
(35-105mm equiv)
Audio Movies Only Audio Notes also
Internal Speaker No Yes
"My Camera" options No Yes
Dimensions 87 x 57 x 27 mm
3.4 x 2.2 x 1.1 in 95 x 63 x 32 mm
3.7 x 2.5 x 1.2 in
Weight 180g, 6.6 oz 245g, 8.6 oz

Mvh Thomas

Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-07-02 18:26

takker

Fra : Thomas Rybak

Dato : 05-07-02 15:15

Hej igen

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 05-07-02 23:13

Væsentligste forskel:

330 er større i "huset" og har 3xzoom mod Ixus V2 der er mindre og har 2x
Zoom

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk

Fra : Steen F.

Dato : 06-07-02 00:23

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal sende en mali til Canon fordi jeg ikke kan finde ud af forskellen
> på Canon ixus v2 og Canon 330 modellen.!!

Se dette link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/ixus/
På side 1 er IXUS V og V2 data, og på side 2 er IXUS 300/330.
Vælg PDF eller Word-format og print ud og sammenlign.
Oplysningerne er fra Canon DK.

MVH
Steen

Fra : Amund Johansen

Dato : 06-07-02 07:50

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in

> Jeg skal sende en mali til Canon fordi jeg ikke kan finde ud af
> forskellen på Canon ixus v2 og Canon 330 modellen.!!
>
> Hvilken mail bruger I, dem som før har sendt mail til dem.. ??

   se på www.canon.dk !

mvh
Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/