Bus til Bowie Århus-Horsens
Fra : Martin Clausen

Dato : 05-07-02 10:14

Hej

Vi er en flok som har lejet en bus til koncerten i aften.
Der er 3 ledige pladser. Bussen kører 17.30 (tid til spisning i
Parken/Horsens inden koncerten)
og vi bliver hentet 23.30.

Det er muligt at have ting liggende i bussen under koncerten.

Henv.: Tlf.: 20661266 - Thomas

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-07-02 14:00

In an article of 5 Jul 2002 Martin Clausen wrote:

> Vi er en flok som har lejet en bus til koncerten i aften.
> Der er 3 ledige pladser. Bussen kører 17.30 (tid til spisning i
> Parken/Horsens inden koncerten)
> og vi bliver hentet 23.30.

Ak, efter at have brugt mine surt opsparede penge på hans nyeste album, så
ville jeg i hvert fald vildt gerne til koncert. Men der følger vel næppe en
koncertbillet med os, vel? Ja, jeg har egentlig heller ikke tid, så...

Men tilbage til albummet. Det er da for godt!

--
Uffe Holst