MS Windows
briani 27239
HJÆLP ! Bios update til TP 600 funker ikke~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-07-02 07:56

.....fordi mit batteri er dødt.

Jeg får en meddelelse om at: "low battery can corrupt install. Please
recharge.....!"
Og den meddelelse får jeg også hvis jeg piller batteriet ud og KUN køre på
kablet.
Det er noget IBM bullshit. Det er da for dumt at de blander sig om jeg
bruger batteri eller powerkabel når jeg opdatere biosen !!!

Hvad hulen skal jeg gøre? Jeg kan ikke installere WinXP uden biosupdate. Og
jeg er ikke meget for at få muldvarpen op til et nyt psykopat dyrt batteri,
eftersom jeg kun bruger den bærbar meget begrænset.

Mvh Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-02 09:31

Fri, 5 Jul 2002 08:55:34 +0200, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>:

>Det er noget IBM bullshit. Det er da for dumt at de blander sig om jeg
>bruger batteri eller powerkabel når jeg opdatere biosen !!!

Det har vidst ikke rigtig noget med Windows at gøre, prøv at
spørg i news:dk.edb.hardware.bundkort.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på