MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hukommelse i XP
Fra : Kleves

Dato : 05-07-02 01:36

Hejsa.

Jeg har et problem med hukommelsen i XP.
Efter boot ligger forbruget på ca. 200 Mb. Når jeg har kikket på en AVI fil
i Mediaplayer og så lukker den ned er forbruget pludselig oppe på 500-600
Mb. Jeg kan se at det er Explorer som bruger al hukommelse. Lige nu hvor jeg
skriver er forbruget 1014 Mb - ja det er til at blive helt svimmel af.
Er der nogle som kan hjælpe?? - Please

Jeg har endnu et problem. Jeg bruger Bestcrypt til kryptering. Når jeg vil
slette en fil inde i containeren bliver den i første omgang slettet. Så går
jeg igang med et eller andet andet, vender tilbage på stedet hvor jeg
slettede filen og vupti - den er der stadig. Nogle gange hjælper det at
genstarte Puteren men ikke altid.

Nogle som har en ide om hvad det kan være??

Mvh Klaus

Fra : Madsen

Dato : 05-07-02 01:40

Kleves skrev:

> [...]
> bruger al hukommelse. Lige nu hvor jeg skriver er forbruget 1014
> Mb - ja det er til at blive helt svimmel af. Er der nogle som kan

Prøv dette indlæg her fra gruppen: <news:afq757$82a$1@sunsite.dk>

Madsen.

Fra : Kleves

Dato : 05-07-02 01:50

> Prøv dette indlæg her fra gruppen: <news:afq757$82a$1@sunsite.dk>

Tusind tak for hjælpen

Har du måske også en løsning på mit andet problem?

Mvh Klaus

Fra : Madsen

Dato : 05-07-02 03:31

Kleves skrev:

> Har du måske også en løsning på mit andet problem?

Nej, desværre. Kender ikke Bestcrypt.

Madsen.