Endnu en profil
Fra : Eva

Dato : 04-07-02 22:20

Hej allesammen
Så har også jeg fået oprettet en profil, hvor man kan se mine 2 katte.
Jeg syntes naturligvis selv de er helt vildt dejlige *S*(Hvem syntes ikke
det om sine egne) , men det kan i jo selv bedømme, hvis i har lyst.
Hilsen Eva

Har sendt beskeden en gang, men vidst forkert første gang, så jeg prøver
lige igen.Sorry hvis den dukker op 2 gange

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 05-07-02 12:01

hej Eva
Sikke da et par dejlige drenge
Jeg er lidt nysgerrig: du skriver at du fik Tjalfe da han var 4 uger
(p.gr.a. moderens død) havde I da ikke en voksen kat i forvejen? Hvad sagde
den voksne til sådan en lille killing?
Hilsen (en nysgerrig) Vibeke

Fra : Eva

Dato : 05-07-02 14:46

Hej Vibeke
Jo vi havde en voksen hunkat, da vi fik Tjalfe og i starten syntes hun godt
nok, det var noget mærkeligt noget af os, at komme anstigende med sådan en
lille størrelse som ham, da hun jo havde haft en voksen legekammerat før,
som desværre var død kort inden. De var mere rolige sammen
Men Tjalfe blev ved med at gå til hende og der gik ikke ret længe for de
legede og nussede med hinanden konstant og faktisk var uadskillelige.
Hun fulgte ham overalt.
Så det var rigtig dejligt.
Hilsen Eva

Fra : goofy

Dato : 05-07-02 16:10

Hej Eva
Hvor er de flotte, rigtig " smoking" klædte
Steen