Ny CV - hvilken?
Fra : SB

Dato : 04-07-02 21:55

Nu har vi gennem de sidste år måttet leje os frem hver gang vi skulle på
ferie.
Fordelen er at vi nu ved hvilken indretning vi foretrækker
En vogn med 2 køjer på tværs er det vi er på udkig efter, og har kigget på
en Adria B 502 DK, som vi faktisk godt kan lide.
Spørgsmålet er så, for nu ikke at skulle bladre samtlige typer og modeller
igennem på nettet, - Er der nogne der kender andre modeller med samme
indretning?
Hvis der er gider i så ikke lige smide et link eller bare fortælle mig navn
og type
Helst i en længde på ca. + 5 m

Søren

Fra : Peter Agerholm

Dato : 04-07-02 22:52

Hobby 500 KMfe kunne være et alternativ.
mvh.
Peter

SB <sfb@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d24b5ae$0$95126$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : PHK

Dato : 05-07-02 06:36

"SB" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Spørgsmålet er så, for nu ikke at skulle bladre samtlige typer og modeller
> igennem på nettet, - Er der nogne der kender andre modeller med samme

Det er der garanteret, - men hvis de ikke lige ved hvordan 502 DK´eren er
indrettet, så er de lidt ude på herrens campingplads ;)

--
_
|_|

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-07-02 07:36

SB wrote:
> [...]

Prøv at kigge på Adria 542 TK
http://www.adria.dk/model.php3?id=33&serie=4
Den har de køjer du efterlyser, + fast seng og sidegruppe

Jan
--
http://www.cuk.dk/ ( nu med Webcam )
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : SB

Dato : 05-07-02 20:04

OKI selvfølgelig rigtig, at hvis folk ikke kender indretningen på en Adria
502, ved de heller ikke hvordan vi gerne vil have det
Det primære er at der skal være to køjer på tværs i vognen, om det er foran
eller bagi kan komme ud på et.
Faste senge duer ikke rigtig med to børn, de kræver en masse plads.
Om der er toilet eller ej gør ikke så meget, vi har ennu aldrig brugt det
til andet end opmagasinering.
Og jo mere skabsplads der er, des bedre, små børn sviner sig gerne til op
til flere gange på en dag.
Varmt vand installeret vil selvfølgelig være en fordel

Sådan noget i den retning

Søren

Fra : nørgaard

Dato : 20-07-02 22:33

Vi var 4år om at finde den køje vong, vi ville have,Vi har køjer på tværs i
enden tolet og køkken på bagvægen og en divan i døresiden og lange bænke
forest i vorgen,om det er den ene elle den ande mærke kan være ligemede hvad
udstyre men skal have i den afhenger af hvormede man skal bruge den.
henrik