jubiii :-)
Fra : Birgitte

Dato : 04-07-02 21:32

Hej alle
Ihh jeg er så spændt,- Hootie har endnu ikke født, jeg gav hende p.pille 14
dage før forventet fødsel, og imorgen har hun 63 dag, og skal have den
sidste p.pille,- så fra i morgen er det vist det man kalder for retstidigt
fødsel ikk'?
Mine nerver har været helt oppe at køre de sidste 14 dage, jeg har næsten
ikke turdet gå op og hilse på Hootie om morgenen, i rædsel for at hun har
født.
Jeg har gjort som dyrlægen har sagt, ladet hende være isoleret med 1 enkelt
kat hun trives allerbedst med, ikke rende ind og ud ved hende, men minimere
besøg til minimum hver dag, for at formindske at hun stresser op.
Det ser virkelig ud til at ville lykkes denne gang, mennnnnn.........
rædslen sidder der nu stadig.
Missehilsner fra
Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : marianne hellemose

Dato : 04-07-02 22:02

Hej Birgitte
Vi holder fingre og poter krydsede for at alt går som det skal.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-07-02 22:07

Hej Birgitte + bande

Krydser alt hvad der kan krydses, for at det går godt *S*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-07-02 22:20

Jeg krydser også alt. Selv mit blik. Nå det er måske fordi jeg er træt. Men
under alle omstændigheder: Held og lykke med det!

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 05-07-02 11:14

Åh.. hvor skønt
Nu er hun jo så langt henne at der ikke sker noget hvis hun skulle føde, det
var da godt at det virkede med p-pillerne.
Mange hilsner Vibeke

Fra : Birgitte

Dato : 05-07-02 11:27

Jeg kan se her til morgen, at det ikke vare længe før hun skal føde, men
denne gang virker alt normalt.
Hun går i fødekassen med jævne mellemrum, virker lidt fugtig bagtil, så der
går nok ikke længe før jeg har små bebser.
Jeg vil selvfølgelig holde jer underrettet, men jeg vil ikke lægge billeder
op på min side endnu, ikke før jeg ved med sikkerhed, om killingerne
overlever.
Jeg tror fødslen bliver her i weekenden,- hun virker mere urolig idag end
igår, helt anderledes end de andre to gange, hvor hun spontant uden varsel
har født 5-8 killinger på 1 time.
Jeg har næsten ikke turde mærke hende på maven, men dog gav hun mig lov i
forgårs til at mærke liv.
Hun er utrolig stolt, men man kan også mærke på hende, at hun selv ved at
der er noget i gærde.
Hun virker utrolig beskyttende denne gang, viser slet ikke mave som hun de
andre gange har gjort, hun passer på denne gang.
Uhhh jeg er så nervøs.
Misserysten fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Pia J

Dato : 05-07-02 11:42

Vi krydser tæer, øjne og alt hvad vi har for en masse små, raske cooner!

:Pia

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-07-02 13:46

In article <ag3s9o$km2$1@sunsite.dk>, Birgitte <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

> Uhhh jeg er så nervøs.
> Misserysten fra Birgitte

Uha - vi sender mange tanker herfra og krydser fingre, tæer og knurhår..
Mantra: altgårfint, altgårfint, altgårfint...
Held og lykke til jer begge to

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Lars Dahl

Dato : 05-07-02 14:00

Hej Birgitte.

Ratrt at høre at Hootie har holdt ud denne gang.
Hele menageri von Friberg sender gode vibrationer .

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i news:ag2bb7$1f1$1@sunsite.dk

Fra : Lene

Dato : 05-07-02 14:32

Hej Birgitte...

Hvor er det dejligt at høre Du kan tro, at der bliver krydset
herfra for, at det hele går godt denne gang...
Giv Hootie et ekstra nus

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Christina K

Dato : 05-07-02 22:54

Hej Birgitte

Vi er så spændte, glæder os til at høre hvordan det går med Hootie? Vi
krydser poter og fingre her i Bjerringbro!

Misselige hilsener
Christina og misser
--
www.purpletribes.dk

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ag2bb7$1f1$1@sunsite.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 07-07-02 10:52

> [...]
> besøg til minimum hver dag, for at formindske at hun stresser op.
> Det ser virkelig ud til at ville lykkes denne gang, mennnnnn.........
DK. True Trust
www.truetrust.dk

Ihh altså nu kan jeg snart ikke holde spændingen ud.
Hootie har endnu ikke født,- gad vide om hun nu slet ikke kan føde?? *GG*
Kiggede til hende idag, og hun ser ikke ud til, at ville føde idag heller,
men selvfølgelig så tror jeg heller ikke der er ret mange killinger max. 3,
så hun kan jo godt gå over tiden op til 70 dage.
Der er liv og glade dage i maven, og hendes bryster ligner et yver.
Så mon ikke det hele udvikler sig til en normal fødsel denne gang?
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk