Blå Øjne Sang
Fra : Eilif Nielsen

Dato : 04-07-02 18:09

Hej.

Jeg har et problem med at finde noderne på Blå Øjne: Din Duft...
Er der nogen der kan hjælpe mig med det, så vil jeg blive glad ?

Hilsen

Karina Christiansen

E-mail :Eilif@adslhome.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-07-02 19:26

Eilif Nielsen wrote:
> Jeg har et problem med at finde noderne på Blå Øjne: Din Duft...
> Er der nogen der kan hjælpe mig med det, så vil jeg blive glad ?

Eftersom der dukker mange spørgsmål op i denne stil og situationen har
ændret sig, har jeg lidt ændringsforslag til FAQ'en
(http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#akkorder):

Oprindelig:

a.. Danske:

a.. Danske sange
a.. GOOGLE
a.. Guitartabs.dk
a.. "Hit med sangen"
a.. Alex' side (Jan. 2002: Lukket, men vi lader adressen stå et stykke tid,
hvis siden skulle komme op igen.)

Med ændringer:

a.. Danske:

a.. Danske sange (tekster med tilhørende midi-filer. Primært viser)
a.. GOOGLE

I den seneste tid har repræsentanterne for den danske musikbranche skærpet
tonen overfor hjemmesider med akkorder og tabulaturer, hvilket betyder, at
det er ekstremt svært at finde akkorder og noder til danske sange. Bedste
bud er en søgning på google eller dit lokale bibliotek (www.bibliotek.dk).

[Guitartabs.dk og Alex' side er begge lukket pga. copyrights. Hit med sangen
linker har kun 1 link til danske sange, nemlig det ovenfor]

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 05-07-02 08:18

In article <On0V8.8307$r52.322028@news000.worldonline.dk>, Nikolaj Borg
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> [...]
>
> [Guitartabs.dk og Alex' side er begge lukket pga. copyrights. Hit med sangen
> linker har kun 1 link til danske sange, nemlig det ovenfor]

Noteret. Jeg kigger nærmere på det en af dagene. Siker på at du ikke vil
overtage OSS'en? *lokker*

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Klip venligst overflødige citater væk og svar nedenunder

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-07-02 08:52

Peter G. wrote:
> Noteret. Jeg kigger nærmere på det en af dagene. Siker på at du ikke
> vil overtage OSS'en? *lokker*

Hvis du gerne vil være fri skal jeg da gerne passe den for en periode.

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 05-07-02 11:16

In article <5ccV8.8394$r52.415484@news000.worldonline.dk>, Nikolaj Borg
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> Hvis du gerne vil være fri skal jeg da gerne passe den for en periode.
>
> /Nikolaj

Det er mere fordi hvis der var andre der gerne ville prøve at bestyre den
men ikke har villet sige til. "Nyt blod styrker OSS'en" og alt det der.

Det var ikke fordi du skulle føle dig tvunget, for det er ikke noget
problem for mig at vedligeholde den. Jeg gør det bare med et ret
afslappet forhold til det.

Men jeg sporede bare en interesse hos dig, og overvejede om du måske
ville være en bedre bestyrer af den. Derfor mit spørgsmål.

["Hmmm, måske man skulle spørge Åge"]

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-07-02 11:46

Peter G. wrote:
> Men jeg sporede bare en interesse hos dig, og overvejede om du måske
> ville være en bedre bestyrer af den. Derfor mit spørgsmål.

Njøh, du gør det jo ganske fint. Det er fint med mig, hvis der er lidt
løbende udskiftning, men med den nuværende udformning og de få rettelser
mener jeg ikke, at det er så vigtigt. Den ville måske ikke tage skade af at
blive postet fra tid til anden, men det er vel en smagssag.

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 05-07-02 19:47

In article <mKeV8.8417$r52.438534@news000.worldonline.dk>, Nikolaj Borg
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> mener jeg ikke, at det er så vigtigt. Den ville måske ikke tage skade af at
> blive postet fra tid til anden, men det er vel en smagssag.

Fint nok. Jeg skal se på det, tænke over det, prøve at huske det samt
bevæge fingrene for at gøre noget ved det.