MS Windows
briani 27239
Ulead DVD Workshop Fejl
Fra : MVJ

Dato : 04-07-02 18:10

Jeg får denne fejl ved opstart af mit ny indkøbte Ulead DVD Workshop:

Blå Bjælke: Load MPEG vio Driver Error

(X) C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead DVD Workshop\Ulead.dat\DVDWS.ini

Jeg synes jeg har ledt overalt på internettet er især på Ulead.com. Nogen
der kan hjælpe?

MHV
MVJ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-07-02 14:58

Den siger at den ikke kan loade en driver så geninstaller driveren.

Fra : Deaster

Dato : 05-07-02 15:37

Jens Peter Karlsen wrote:
> Den siger at den ikke kan loade en driver så geninstaller driveren.

Hvem siger hvad ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-07-02 20:34

Hvis du ikke kan se det originale indlæg skal du bare vente lidt så
dukker det sikkert også op på den newsserver du bruger. Ellers burde
det jeg citerede fra indlægget være nok til at give dig en ide om hvad
det drejede sig om,

Fra : Deaster

Dato : 05-07-02 22:41

Jens Peter Karlsen wrote:
> [...]
> dukker det sikkert også op på den newsserver du bruger. Ellers burde
> det jeg citerede fra indlægget være nok til at give dig en ide om hvad

Nååå, du citerede noget, ja det var jo ikke nemt at se.

Fra : MVJ

Dato : 06-07-02 00:05

> Den siger at den ikke kan loade en driver så geninstaller driveren.

Det lyder jo godt men jeg har så vidt jeg ved ikke installeret en driver og
hvilken skal jeg i så fald installere?

Og burde det ikke ligge med på DVD Workshop cd'en? Jeg har det nyeste
DirectX installeret plus den nyeste Nimo...

Håber I kan hjælpe