ny kat
Fra : goofy

Dato : 04-07-02 17:07

Sig tiden nærmer.
Nu er det endelig aftalt, vi henter vor nye hunmisser i Berlin d.7-8/8. Det
er en sortplettet Ocicat som er født dn 05.05.02. Det bliver Danmarks første
" sorte" pige. Der findes kun en " knægt " ca. 1½ år. i Danmark.
Det er utrolig spændende at prøve at være med til at udbrede kendskabet til
denne lille ( i Danmark) og utrolig spændende katterace.
Så vi indleder allerede " jagten " på en egnet hankat.
Er der en her i gruppen som ved MEGET om hvodden vi bedst " takler" det at
nå frem til sin ønskekombination m.h.t. farvesammensætning, og kunne tænke
sig at hjælpe os på vej.
Jeg godt det er i god tid, Azia, skal jo ikke have killinger lige med det
samme.

Desuden kan jeg oplyse at alle er velkommen til at se Azia, da vi tager
hende med på udstillingen i Ribe d. 01.09. eller kik forbi, kaf og kae kan
vi altid klare

Med venlig hilsen

Sonja & Steen Vinbæk
Odense

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 05-07-02 07:47

VI VIL SE BILLEDER!!!! *s*

Tillykke med jeres nye kat ( ja når i får hentet hende) *S*

Jeg glæder mig meget til at se hende! *S*

Mette

Fra : goofy

Dato : 05-07-02 14:16

KOMMER KOMMER
bliver scannet ind i dag/aften og lagt op på dk.fritid.dyr.kat. Ska´ nok
give besked

Sonja & Steen

Fra : Bente Lyngsøe

Dato : 05-07-02 13:24

hvor i ribe er den udstilling???
bor selv i ribe så det kunne være lidt spændende at kigge forbi

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 05-07-02 13:32

Udstilling i Ribe d. 31/8-1/9
Ribe Fritidscenter
Simon Hansens vej 8
6760 Ribe
Lørdag: semilanghår+siameser/orientaler
Søndag: Perser/exotic+korthår/somali+huskatte
se evt.
www.jyrak.dk
Hilsen Vibeke

Fra : Grit Wessel

Dato : 05-07-02 13:36

> hvor i ribe er den udstilling???
> bor selv i ribe så det kunne være lidt spændende at kigge forbi

Ribe Fritidscenter, Simon Hansensvej 8, 6760 Ribe

Lørdag 31/8: Semilanghår (bl.a. norsk skovkat, maine coon, hellig birma
o.a.) og siam/orientaler (bl.a. siamesere og orientalere)

Søndag 1/9: Langhår (perser og exotic) og korthår (bl.a. burmeser, briter,
abyssinier, russere og rex)

Åbent for publikum kl. 10-17.

MVH Grit

--