MS Windows
briani 27239
Norton anti-virus 2002 vil ikke installere~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-07-02 15:46

....da jeg afinstallerede Norton Anti-virus 2001 gik afinstallationen i stå
fordi der var filer i karantæne som skulle slettes (afinstallationen svarede
ikke). Og nu kan jeg ikke afinstallere fordi programmet ikke kan finde
c:\programmer\NAVNT\navnt.isu.
Så nu kan jeg hverken intallere 2002 eller afinstallere 2001.

Hvad gør jeg?

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra : Morten

Dato : 04-07-02 15:51

> [...]
> c:\programmer\NAVNT\navnt.isu.
> Så nu kan jeg hverken intallere 2002 eller afinstallere 2001.

Enten installerer du 2001 igen, genstarter og afinstallerer, eller også finder
du en manuel afinstallationsopskrift hos www.symantec.com

Mvh.
Morten

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-07-02 15:54

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Enten installerer du 2001 igen, genstarter og afinstallerer, eller også
> [...]

OK det prøver jeg.

Mvh Thomas

Fra : Morten

Dato : 04-07-02 16:02