Tele2/UNI2 og ADSL ?
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 04-07-02 14:22

Er der nogen, som ved hvor langt Tele2 er med ADSL?
Der er nævnt noget på Get2net siden, men hvis det skal være i august 2002,
så skal der vel snart komme yderligere information?
UNI2 har før været ude med datablade, uden at der skete noget.

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 04-07-02 20:20

lpm@magnatek.dk writes:
> [...]
>så skal der vel snart komme yderligere information?
>UNI2 har før været ude med datablade, uden at der skete noget.

Jeg er Tele2 ADSL-testkunde frem til august - og har tidligere lagt info
her i gruppen. Prøv engang at søge på www.groups.google.com.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : OmmiZZ

Dato : 04-07-02 22:52

Hi..!

Jeg har lige d.d. modtaget brev med tilmelding til tele2´s ADSL test
program...

Joiner idag....og tester i 3 mdr. for ca 15-20% under normalprisen.....
Skal nok poste når jeg har nyt og/eller erfaringer..!!

reg
OmmiZZ