Skærme
Fijala 3554
D-SUB stik??
Fra : Jimmy Ottosen

Dato : 04-07-02 14:02

Hejsa.

Jeg har set en test i PC Games af Samsung Syncmaster 151BM skærmen og jeg
overvejede at købe sådan en.. Men der står at den bruger en D-SUB
forbindelse...
og så er mit spørgsmål:

Hvad fa.... er en D-SUB forbindelse? kan den bruges med et MSI GF4 Ti-4400?

Jimmy Ottosen.

Fra : Esben

Dato : 04-07-02 14:05

"Jimmy Ottosen" <jimmy.ottosen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3d244758$0$12677$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> og så er mit spørgsmål:
>
> Hvad fa.... er en D-SUB forbindelse? kan den bruges med et MSI GF4 Ti-4400?

Det er et standard analogt VGA-stik, som der sidder på 9,99999 ud af 10 grafikkort

--
Esben

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-07-02 14:09

Jimmy Ottosen wrote:

> Hvad fa.... er en D-SUB forbindelse? kan den bruges med et MSI GF4 Ti-4400?

Ja, det kan den godt.

D-SUB er den mest udbredt type stik på grafikkort og skærme. De to andre typer
man kan finde på PC skærme er DVI, kun på fladskærme, og så 5xBNC der som det
fremgår af navnet faktisk er 5 stik.

Alle gængse PC grafikkort kommer med D-SUB og en del af de nyerer har DVI hvor
man evt opnår D-SUB vha. et omformer kabel.

Mvh

Bruno