Grønland (igen)
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 04-07-02 13:14

Hejsa,

Vil lige høre om der er nogle der har gjort sig erfaringer med fiskeri i
Kangia og Amitsuarssuk ?
Og hvis der er nogle der har en idé om hvor lang tid det tager at sejle
mellem Kangerlussuaq og Maniitsoq ?

Mvh,

Jan

Fra : M:-

Dato : 04-07-02 16:49

Jeg kan anbefale at du kontakter Vejle Rejser i Kbh. lufthavn og spørger
efter Karsten .. han ved en ubehalig masse om at rejse i Grønland og har
måske mulighed for at se hvor lang sejlturen tager....... og har mulighed
for at sende dig matriale om Grønland..!!

MVh.

God tur.. har lige været der for ca 2 uger siden....

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 05-07-02 10:35

"M:-" <M@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> for at sende dig matriale om Grønland..!!
>
> MVh.

> God tur.. har lige været der for ca 2 uger siden....

Hej igen,

Glemte helt at høre hvor du havde været henne ?

/Jan

Fra : M:-

Dato : 05-07-02 21:24

hej Jan..

Jeg var i flere byer, Jeg startede i Nuuk, derefter gik tiren til Sisimiut,
og ellers alle byer på Sydgrønland, Paamiut, Manitsoq, Juljanehaab,
Nanortaliq, Narsaq, Kalangerlusaq m.m..... og en tilfældig overnatning i
Grønnedal pga. is..... huak myggebalsam, hvis du har mulighed, så tag en tur
til Sverige og købe jungleolie..( forbudt at forhandle i Danmark), det er
næsten det eneste der virker.. er du presset, så brug citroner..og det er
ikke en joke, citron virker bedre end det myggebalsam du kan købe... og 15
gange billigere....

Mvh.

Fra : Ole Mose

Dato : 04-07-02 17:20

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.auc.dk> wrote in message
> [...]
> Kangia og Amitsuarssuk ?
> Og hvis der er nogle der har en idé om hvor lang tid det tager at sejle

Jeg vil foreslå dig, at stille spørgsmålet på www.fisketips.dk. Vi har
brugere, som har boet og fisket på Grønland i mange år. Der kan du helt
sikkert få kvalificeret hjælp.

Med venlig hilsen

Ole

Fra : Jan Mikkelsen