Lasat speed 2
Fra : Torben Leander

Dato : 13-02-01 15:07

Hej alle !

Jeg læste her i NG. For et par dage siden, at der skulle være kommet en
firmware til Lasat speed 2 der er nyere end den Ver 1.32 BETA jeg i
øjeblikket bruger.

Jeg har ellers ikke observeret nogle fejl på Beta versionen.

Jeg har været inde på Både TeleDanmark og Lasats hjemmesider for at finde
noget der, men fandt ikke noget nyere.

Hilsen
Torben Leander Andersen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-02-01 17:03

Hejsa

Opgraderingspakken indeholder firmwaren version 1.37, såvel som en ny
Configuration Manager i version 2.0.1.8 der er tilpasset denne firmware, og
giver dig mulighed for optimal udnyttelse af dit LASAT produkts muligheder.

Fordele ved opgradering til 1.37
Du spekulerer måske på hvad fordelene er ved at opgradere til version 1.37 -
og hovedfordelene, foruden forbedret stabilitet er:

Fuld understøttelse for Windows 2000 på såvel USB som Seriel port.

http://www.lasat.com/support/files/spd2v137.exe

Fra : Torben Leander

Dato : 13-02-01 21:08

Hej Peter!

Tak for info.

Den er downloadet og installeret. Virker perfekt.

Hilsen
Torben Leander Andersen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-02-01 22:29

Torben Leander <torben@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96c45v$3s3$1@news.inet.tele.dk...
> Hej Peter!
>
> Tak for info.
>
> Den er downloadet og installeret. Virker perfekt.
>
> Hilsen
> Torben Leander Andersen.

Great

Jeg har oxo haft nogle probs med 1.34 hvor mit modem låste og nulstillede af
sig selv... meget skummelt

Fra : Møllehuset

Dato : 20-02-01 10:32

Har lige opdateret til 1.37 fra 1.31a og den tilsvarende Configuration
Manager og den nye version virkede overhovedet ikke. Ingen kontakt til
modem´et. Jeg bruger com-porten og com-lampen lyste konstant indtil jeg
loggede af og på igen. Så ved forsøg på at connecte til Nettet igen var der
ingen svar fra modem´et. En reboot hjalp ikke. Først da jeg afinstallerede
både modem´et og Manageren og installerede alt forfra kunne jeg nedgradere
til 1.31a og så kører det igen...

Iøvrigt hvis jeg afbryder en opringning ved at trykke fortryd, kan jeg kun
komme på Nettet næste gang ved at slukke og tænde modem´et. Kender nogle en
løsning på dette?

Hilsen Martin

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 17-02-01 12:28

>http://www.lasat.com/support/files/spd2v137.exe

Er installeret på min computer, men min firmware er kun 1,31a burde
det ikke være ændret.

Med venlig hilsen
Esben Pedersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-02-01 18:35

Esben Skov Pedersen <esben9760@12move.dk> wrote:

>Er installeret på min computer, men min firmware er kun 1,31a burde
>det ikke være ændret.

Du skal selv opgradere firmwaren via configurations programmet.

Selve opgraderingen ligger som SPD2V137.LFU i dit LASAT directory.

MLR