Billedbesked til Ericsson T65/68
Fra : Kim

Dato : 04-07-02 11:19

Jeg har modtaget en billedbesked fra en Nokia 3310. jeg kan godt læse den
Men kan ikke sende den vider. Kan Ericsson T65/T68 ikke sende billedbesked

Kim

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-07-02 13:16

"Kim" <kim7@esenet.dk> wrote:

>Jeg har modtaget en billedbesked fra en Nokia 3310. jeg kan godt læse den
>Men kan ikke sende den vider. Kan Ericsson T65/T68 ikke sende billedbesked

Jo, Ericsson T65 og T68(i) kan godt sende billedebeskeder. Men de bruger
EMS, som er et andet format end Nokias. Der er dog ikke særlig stor
forskel i de to formater, så Ericsson valgte også at kunne modtage
billedbeskeder fra Nokia.

Peter

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 08:13

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-07-02 08:13

"Kim" <kim7@esenet.dk> wrote:

>Tak for svaret
>
>Men hvordan skal jeg gøre. Jeg har prøvet
>Når jeg modtager en billedbesked fra en Nokia. Kan jeg ikke sende vider

Jeg fik nok ikke skrevet det helt klart. Du kan ikke videresende en
billedbesked modtaget fra en Nokia. T65 og T68 kan kun modtage og vise
dem.

Peter

Fra : Kim

Dato : 05-07-02 09:38