T3 - 7/2 2003
Fra : Kostas

Dato : 04-07-02 10:40

Ja jeg ved godt det er lidt drengerøv-agtigt - men nu kommer 3'eren endelig. Sikkert fuld af klichéer osv - men jeg har det nok med
Arnold som med pizza - "even when it's bad - it's still pretty good". Citat fra "3some" med en af Baldwin brødrene - han
sammenlignede dog sex med pizza.

Trailer kan ses her:
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Kostas

Dato : 04-07-02 10:41

> Trailer kan ses her:
> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

undskyld det var vist kun en teaser...

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Henrik Rytter

Dato : 04-07-02 11:46

In article <5KUU8.4254$I52.104198@news010.worldonline.dk>, Kostas
<no@way.com> wrote:

> undskyld det var vist kun en teaser...
>
> mvh
>
> Kostas
> email@supertips.dk

og GAB! for en teaser ;)

zz

mvh
Henrik

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-07-02 15:25

> og GAB! for en teaser ;)

Ikke desto mindre tales der om T3 i newsgroups i danske newsgroups lang tid
før end filmen rammer biograferne.
Teaseren har vist gjort lige nøjagtigt det den skal gøre.
file://Jeppe

Fra : René Eske Jensen

Dato : 08-07-02 18:27

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> wrote in message

> file://Jeppe

Gider du finde en anden signatur, et klik derpå, og visse operativsystemer
crasher. men det vidste du jo sikkert godt.

/Rene

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-07-02 19:11

Sjovt
'men jeg vidste det faktisk ikke

/Jeppe

Fra : Peter G.

Dato : 08-07-02 19:58

In article <1026151759.829078@kalvebod.groenjord.dk>, Jeppe Møller
<jeppem@groenjord.dk> wrote...
> Sjovt
> 'men jeg vidste det faktisk ikke

Det er også bare et tegn på at der er noget galt med
installationen/operativsystemet. Ikke din signatur

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Klip venligst overflødige citater væk og svar nedenunder

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-07-02 19:34

René Eske Jensen wrote:
> "Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> wrote in message

> Gider du finde en anden signatur, et klik derpå, og visse operativsystemer
> crasher. men det vidste du jo sikkert godt.

Hvis det er korrekt, så bør man skifte til et andet OS.

/David

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-07-02 20:10

Måske burde jeg fortsætte med den underskrift for at 'motivere' folk til
dette,
jeg kunne kræve avance i forbindelse med mit projekt
Jeg ser en guldgrube for mine øjne (Patent taget!)
file://Jeppe

David Rasmussen <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D29DB18.8040800@yahoo.com...
*beskåret for læsevenlighedens skyld*

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-07-02 11:59

On Thu, 4 Jul 2002 11:41:14 +0200, "Kostas" <no@way.com> wrote:

>undskyld det var vist kun en teaser...

Skal vi ikke nøjes med at sige en appetizer
Men jeg glæder mig også for vildt.
Og så en kvindelig Terminator!? Terminatrix - ved sq ikke helt om det
holder?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kostas

Dato : 04-07-02 10:44

Ja så er der lige detaljen med datoen. Det er selvfølgelig 2. juli 2003 - glemte lige at vende den engang...

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-07-02 13:22

"Kostas" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Arnold som med pizza - "even when it's bad - it's still pretty good".
Citat fra "3some" med en af Baldwin brødrene - han

T3 har potentiale til at blive en fantastisk film.

Hvis den bliver ligeså intens som Mostow's Breakdown, og ligeså fastpaced og
banebrydende actionfyldt, som Cameron's T2, er den en vinder.

Fra : psycrow

Dato : 04-07-02 14:22

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> banebrydende actionfyldt, som Cameron's T2, er den en vinder.

Jeg fik i hvert fald kuldegysninger da jeg så den teaser - også selvom den
ikke indeholdt billeder fra filmen. Bare musikken og selve stemningen
skriger "DET HER BLIVER STORT!". Jeg kan ikke vente...

Fra : CybaMerc

Dato : 04-07-02 17:19

A long time ago in a galaxy far, far away....
Kostas wrote:

[snip]

>Trailer kan ses her:
>http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

Jeg håber virkeligt, at filmen holder; men det klamme logo samt det
faktum, at manuskript-forfatterne kan finde på at kalde en kvindelig
terminator "Terminatrix" efterlader ikke store forhåbninger :/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-07-02 18:18

On Thu, 04 Jul 2002 18:19:02 +0200, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

> [...]
>faktum, at manuskript-forfatterne kan finde på at kalde en kvindelig
>terminator "Terminatrix" efterlader ikke store forhåbninger :/

Just what I shuld til to say!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan Richardy

Dato : 04-07-02 21:42

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message
> Jeg håber virkeligt, at filmen holder; men det klamme logo samt det
> faktum, at manuskript-forfatterne kan finde på at kalde en kvindelig
> terminator "Terminatrix" efterlader ikke store forhåbninger :/

Hørt!! ... Og ja, det logo er sgu egentligt grimt !!

---

JanR

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-07-02 07:39

Den teaser ser ret dårlig ud. Lad os håbe filmen er bedre lavet!