Profilbesvær
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-07-02 10:46

Hvorfor kan jeg ikke opdatere min profil på fritid.dyr.kat? Jeg logger ind,
får at vide, at login er godkendt, men menupunktet "ret profil" dukker
aldrig op.
Mvh. Else.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 04-07-02 13:24

Hej Else,

når du har logget ind skal du klikke på "min profil" yderst til venstre,
derefter skulle du gerne få en liste med "Opret/rediger profil" hvor du
kan redigere din egen profil og dine kattes profiler...

Håber det hjalp!

/Pernille

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-07-02 14:21

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derefter skulle du gerne få en liste med "Opret/rediger profil" hvor du
> kan redigere din egen profil og dine kattes profiler...

Næh, det gjorde det desværre ikke, for der _er_ slet ikke et "min profil"
menupunkt på siden. Den ser ud, nøjagtig som når man ikke er logget på,
altså "Brugermenu: Login Ny bruger" Man kunne jo godt forledes til
at tro, at jeg slet ikke er logget på så, men jeg får altså hver gang
bekræftelse på, at login er godkendt!?
Jeg forstår desværre ikke et suk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 04-07-02 15:00

Hej Else,

Hmmm....så mig forstå heller ikke... du trykker ikke på "tilbage" efter
at du får login godkendt vel?

Lad os håbe at Jette kan hjælpe...jeg ka'tte komme på andre gode
forklaringer!

Jette, hvor er du....?? Hjæææælp os...

/Pernille

Fra : Jette

Dato : 04-07-02 21:53

"Else Gyldenkærne" skrev:
> [...]
ind,
> får at vide, at login er godkendt, men menupunktet "ret profil" dukker

Hej Else... jeg skal nok kigge på det Du hører fra mig....

Tip: skriv til mig på privatadressen en anden gang, det går meget
hurtigere....

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 04-07-02 22:00

Hej Else

Nu har jeg lige prøvet at logge på med dit brugernavn og adgangskode..
og jeg kan uden problemer komme ind i din profil og få
"rediger" -funktionen frem.

Når du logger på og dit login er godkendt, skal du klikke på linket
"Klik her for at fortsætte". Hvis du bruger "Tilbage" -knappen i din
browser, virker det ikke.

Prøv igen, og fortæl mig nøjagtig hvordan du gør, hvis det stadig ikke
virker...

Mvh. Jette