web-side som e-mail
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-07-02 10:18

Jeg arbejder med noget logopapir til mails og leder efter en funktion i
Outlook 2000 magen til den i Outlook Express, hvor man under "Ny meddelelse"
kan vælge "webside". På denne måde bliver siden vist med grafik og
html-formatering hos modtageren.

Sender man fra Outlook Express kan siden udemærket vises i Outlook, så jeg
går ud fra at det også må kunne lade sig gøre den anden vej.

Mvh. Jesper

Fra : pre

Dato : 04-07-02 10:48

Funktionen er oprindelig skabt til Outlook. I dag arbejder den automatisk med den e-mail klient der er registreret som Standard.
(Internet indstillinger/programmer)

© pre 2002

Fra : pre

Dato : 04-07-02 18:56

Ooops!!!

Lidt for hurtig var jeg og overså, at det var den forkerte
funktion jeg gav dig. Anettes opskrift passer bedre til hvad du
ønsker.

© pre 2002

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-02 17:21

"Jesper Nielsen" <jnie@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Sender man fra Outlook Express kan siden udemærket vises i Outlook, så jeg
> går ud fra at det også må kunne lade sig gøre den anden vej.

Funktioner, Indstillinger, Postformat. Send som html.

Mvh
Anette Linnea

Fra : jesper

Dato : 04-07-02 19:20

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner, Indstillinger, Postformat. Send som html.
>
> Mvh
> Anette Linnea

Tak for det, men jeg sender allerede i html - jeg er interesseret i at sende
en html-side som jeg allerede har lavet.

Mvh. Jesper

Fra : Claus

Dato : 06-07-02 00:30

slå siden op i IE, marker hele skidtet of kopier, indsæt derefter i
email'en.

husk at slå send som html til i outlook, samt at markere at billedfiler skal
vedhæftes frem for linkes.

Claus