Koder til at fuldføre "umulige" missioner ~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 04-07-02 09:53

Det handler om den 2 mission på Staton Island, tror jeg nok,
hvor man skal dræbe nogle bandemedlemmer, desværre bliver min bil skudt i
stykker hver gang jeg slipper væk efter dåden. Nu har jeg prøvet 100 gange.
Kan man ikke taste 1 kode ind og få afsluttet den mission?

mvh,
Rasmus B

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-07-02 11:57

Rasmus Bertelsen skrev:

> Det handler om den 2 mission på Staton Island, tror jeg nok,
> hvor man skal dræbe nogle bandemedlemmer, desværre bliver min bil
> skudt i stykker hver gang jeg slipper væk efter dåden.
> Nu har jeg prøvet 100 gange.

Hvad gør du (forkert)? Fortæl lidt mere.

Jeg tror, jeg gennemførte dén mission i første hug, og jeg er ellers
ikke nogen ørn til spillet. Jeg kan ikke helt huske missionen, men det
lyder, som om det nemmeste er at lave en drive-by-shooting, hvor du
skyder dem alle sammen fra bilen med uzien ...

> Kan man ikke taste 1 kode ind og få afsluttet den mission?

Ikke rigtigt, men du kan taste nogle healthkoder ind ("turtoise" og
"gesundheit"), og så skulle det være nemt at komme væk. Men lad dog være
det med - det ødelægger hele spillet, hvis du snyder dig igennem
missionerne!!

--
Mvh. Peter
"If you really want something in life you have to work for it. Now

Fra : Jackie

Dato : 04-07-02 14:05

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> hvor man skal dræbe nogle bandemedlemmer, desværre bliver min bil skudt i
> stykker hver gang jeg slipper væk efter dåden. Nu har jeg prøvet 100

Uddyb missionen, og det vil være muligt at komme med lidt fif... :)

> Kan man ikke taste 1 kode ind og få afsluttet den mission?

Missioner bliver ikke lettere, så det med at bruge snydekoder bider sig selv
i halen, da du så med stor sikkerhed ikke har lært det der skal til for at
klare de næste missioner...

Jackie