"The unsaid", vold-ord overlap og pædofili~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-02 09:30

"The unsaid", vold-ord overlap og pædofili.

Denne film kredser om rave-parties blandt teenagere og vold og
teenager-voksen kæresteri.

Den har smukke aktører og er handlingsmættet og rammer tidsånden på kornet,
ved at udstille falske terapeuter, falsk kærlighed og hysteri om sexuelle,
ligegyldige symboler.

Løsningen på ungdomsselvmord og anden vold og sexisme-forbrydelser(incest
osv), er ikke at nogle voksner er skurke og skal bures inde.

Løsningen er åbenhed og ærlighed - frem i lyset med folks fortid. Vær ikke
angst for registrering. Vi er alle skidderikker, på mange måder, og hvis
staten lar vær vær at være meddelagtig i løgn, ved at nægte registrering,
vil vi indse, at vi har intet at skamme os over - vi er alle skyldige.

Denne Nietzscheske-Glistrupske afstandstagen fra dømmesyge får mange til at
ønske mig straffet - hvad ingen nogensinde har haft mulighed for udover pr
racismecensur§266b. Så man ønsker mig i stedet udsmidt, og udsmidere håber
derved at fremstå som en samfundsgavnlig sherif og helt.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 05-07-02 00:23

> "The unsaid", vold-ord overlap og pædofili.

Jeg kan ikke finde den film på www.imdb.com?

//Troels

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-02 06:08