MS Windows
briani 27239
lille windue
Fra : holgersen

Dato : 04-07-02 09:40

Hej
Jeg er kommet til at aktivere en funktion der gør , at når jeg åbner et
link fra et websted , åbnes det i et lille nyt vindue istedet som før hvor
det blev åbnet som en hel side.
Hvad gør jeg for at lave dette om igen.
MVH
John

--

Besøg vor hjemmeside.
http://home1.stofanet.dk/holgersens-place/

Fra : hha

Dato : 04-07-02 10:08

"holgersen" <honoresvej@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> link fra et websted , åbnes det i et lille nyt vindue istedet som før hvor

Træk i hjørnerne på det lille vindue , til den str. du vil have - og luk
det på "X"
så skulle det virke.

Fra : holgersen

Dato : 04-07-02 17:08