Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PS2 + Afspilning af Digitale fotos brændt ~
Fra : Keld Pedersen

Dato : 04-07-02 08:04

Hej I Gruppen
Mange steder læser jeg, at et slideshow af digitale fotos kan laves og
derefter ses på DVD via TV. Der bliver også sagt, at det ikke er alle
DVD'er, der kan håndtere dette - kan en Playstation 2 ?
Mvh
Keld Pedersen

Fra : Madsen

Dato : 04-07-02 13:38

Keld Pedersen skrev:

> [...]
> laves og derefter ses på DVD via TV. Der bliver også sagt, at det
> ikke er alle DVD'er, der kan håndtere dette - kan en Playstation 2

Jeg mener ikke PS-2 kan læse brændte cd'er, medmindre du køber et eller
andet ekstraudstyr til den.

http://www.psite.dk/ps2_guide_ps2.htm
Af medier understøtter PS2, udover sine egne spil, DVD-film, DVD-rom og
alm. CD, hvilket kun lige kvalificerer den til at være en meget jævn
DVD afspiller, da den hverken understøtter Mp3-cd’er, VCD, CD-R, CD-RW
og SVCD.

Der kan vist monteres en chip i din PS2 så det bliver muligt.
En søgning på Google fandt følgende side:
http://www.mm-vision.dk/psx.asp (NEO 4.1 bootchip ser interessant ud.)

Madsen.

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 05-07-02 11:59

> [...]
> og SVCD.
>
> Der kan vist monteres en chip i din PS2 så det bliver muligt.
> En søgning på Google fandt følgende side:

Den kan godt læse Cd-r musik cd'er men ikke cd'er med billeder på...
Desværre. Men eftersom der snart er et linux styresystem i handel til
2000kr med 40gb harddisk burde det efterhånden være muligt...

Hygge