Nokia7110 viser nummer istedet for navn un~
Fra : Kirkster

Dato : 04-07-02 07:32

Hej,

I længere tid har jeg irriteret mig over at når bestemte personer (allerede
i telefonbog) ringer til mig, viser den nummeret istedet for navn... Er der
nogen der kender til dette ?? - og hvordan man løser det problem ??

Tlf: Nokia7110 - SW: v04.84 - HW: 0300

--
- Kirkster

Please remove "nooowaaay." in the email adress to reply.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-07-02 09:05

"Kirkster" <Kirkster@nooowaaay.e-box.dk> wrote:

> [...]
>i telefonbog) ringer til mig, viser den nummeret istedet for navn... Er der
>nogen der kender til dette ?? - og hvordan man løser det problem ??

Har du det samme nummer liggende i flere kontakter? Hvis det er
tilfældet, ved telefonen ikke hvem, der er den rigtige, så den viser
nummeret.

Peter

Fra : Kirkster

Dato : 05-07-02 13:10

Hej Peter,

Tak for svaret men jeg har dobbeltchecket numrene med oxygen phone manager,
og der er ingen dubletter...

Hvad kan det ellers skyldes ??

- Kirkster

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-07-02 12:10

> [...]

>Hej Peter,
>
>Tak for svaret men jeg har dobbeltchecket numrene med oxygen phone manager,

Husk, at telefonen kun tjekker på de sidste 5-7 cifre i nummeret. Jeg
kan ikke huske hvor mange, og det har også ændret sig gennem tiden.

Peter

Fra : kh

Dato : 08-07-02 19:01

Jeg kan desværre ikke løse dit problem, men jeg kan da fortælle at jeg har
det samme problem på min Nokia 3210. Håber nogen kommer med en løsning.