Orm og hvalpe...
Fra : Morten Ranch Svendse~

Dato : 04-07-02 07:28

HejZa alle...

Er der en som kan sige mig hvordan det er med hvalpe og orm? Jeg har hørt at
"alle" hvalpe har orm, og at man tydeligt skulle kunne se ormene i hundens
affyring. Min hund viser ingen tegn på orm og har aldrig gjordt det? Ka det
passe?

Mvh. Spawn

Fra : Jo-Ann Nielsen

Dato : 04-07-02 07:53

Hejsa !

Alle hvalpe er født med ...øhh...tror det er larver - men altså "starten på
orm" i maven. Derfor skal alle hvalpe have en ormekur, gerne rimelig
tidligt. Mine hvalpe fik da de var 3-4 uger.

Det er rigtigt at du tydeligt kan se på hunden hvis den har orm HVIS det er
meget slemt ! Men faktisk er det noget skidt hvis man først kan se ormene på
en lille hvalp - for så har den rigtig mange orm. Altså - har du en lille
hvalp som ikke har fået ormekur, så se lige at få givet den det

Mvh

Jo-Ann