MS Windows
briani 27239
page_fault_in_nonpaged_area
Fra : Gitte Ottosen

Dato : 04-07-02 07:11

Min pc med windows XP er begyndt at give følgende blå skærm:

win32k.sys
page_fault_in_nonpaged_area

Address BF8765c0 base of BF800000 datestamp 3b7de698

Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes??´

Det er i forbindelse med at denne fejl er begyndt at komme at den også
pludselig begyndte at starte af sig selv. (dette er løst med velvillig
hjælp fra nyhedsgruppen )

Gitte

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-07-02 07:14

"Gitte Ottosen" <go@systematic.dk> wrote in message
> [...]
> page_fault_in_nonpaged_area
>
> Address BF8765c0 base of BF800000 datestamp 3b7de698
>
> Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes??´

Da min Win2k lavede det nummer var det en defekt driver , har du opdateret
nogle drivere for nyligt og/eller instaleret nogle nye programmer?

/Dennis

Fra : Gitte Ottosen

Dato : 04-07-02 08:07

Så vidt jeg kan huske har jeg kun installeret mit digitale kamera,
ellers var alt som det plejer.
Jeg ved ikke om det kan have noget som helst med sagen at gøre,
men jeg var ved at brænde mit grafikkort af. Jeg har kørt med et
Geforce2
MX440 med 64 mb ram, men her på det sidste har blæseren larmet helt
vildt.
For en uges tid siden lugtede der pludselig temmelig interessant da jeg
startede computeren, så jeg skyndte mig at lukke ned. Balladen var at
jeg
havde placeret kortet så blæseren ikke havde særlig god plads, lå lige
op ad et andet kort. Nu har jeg fjernet kortet og har sat det
oprindelige
ATI RAGE pro i igen, og det kører rimeligt. Men de blå skærme kom inden
jeg skiftede kortet ud.

Gitte

Fra : jsmogens

Dato : 04-07-02 10:38

Defekt processor- eller grafikkøler eller
Roxio (tidl. Easy CD) CD creator uden patch.

hilsen
jsmogens

Fra : Leony

Dato : 04-07-02 12:20

"Gitte Ottosen" <go@systematic.dk> skrev i en meddelelse

> page_fault_in_nonpaged_area
> Address BF8765c0 base of BF800000 datestamp 3b7de698
> Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes??´

Du kan finde et par løsningsforslag på denne side:
http://www.aumha.org/kbestopz.htm
Et lille stykke nede på siden.

--
mvh Leony..........Se mit casemod: