Så lykkedes det!
Fra : Morten Skjershede

Dato : 03-07-02 23:50

TDC nyhedsgruppe server har åbenbart været nede længe.
Har prøvet at hente nyhedsgrupper, men det er først lykkedes nu...ÆVVVV..Nå
men nu er jeg på og kan endeligt se hvad som er hændt efter at være kommet
hjem fra ferie. Som vore 3 tøzemisser ikke syntes var helt okay..altså at vi
tog på ferie..selvom om de havde en plejepassemor til at nusse,kysse på
næse,sovehos,give mad. Kiba var godt nok rimeligt fornærmet..men er
heldigvis blevet god igen. De 2 "små" tog det nogenlunde..
men var glade for at se os igen.

Glade feriehilsner
Morten & Ulrich
+ 3 tøzemisser som snart får en "Herre" i huset..
På Lørdag drager vi til Eksjø i Sverrige får at se på vore forhåbentligt nye
beboer..en dejlig chokolade Cornish Rex dreng...S* Solvindens Jonny
Depp...MØFF vi glæder os..

Fra : Denise

Dato : 04-07-02 06:15

Hej Morten
Ja, TDC har godt nok været længe om at fikse deres server. Jeg fandt så ud
af at bruge
news://sunsite.dk i stedet, og den har virket perfekt hele tiden.
Velkommen hjem fra ferie, kan forestille mig at misserne er glade
Hilsen Denise