GTA3 multiplayer
Fra : Brian Lund

Dato : 03-07-02 23:02

Kan GTA3 til PC spilles multiplayer? eller gider jeg sgu ikke købe det...

Fra : Steffen

Dato : 03-07-02 23:21

Næh, det kan det ikke >

--
Sincerly / Mvh.Steffen

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV2 motherboard
64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
20 GB Seagate Harddisc
SoundBlaster Audigy soundcard
5.1 Inspire 5300 speakers
16x AOpen DVD Rom
Windows XP
256/128 ADSL

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-07-02 20:54

On Thu, 4 Jul 2002 00:21:03 +0200, "Steffen"
<Airbus@REMOVETHISofir.dk> wrote:

>Næh, det kan det ikke >
>
>--
>Sincerly / Mvh.Steffen
>
>1.4 Ghz. AMD Thunderbird
>512 DDR RAM Kingston ECC
>Soltek 75-DRV2 motherboard
>64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
>20 GB Seagate Harddisc
>SoundBlaster Audigy soundcard
>5.1 Inspire 5300 speakers
>16x AOpen DVD Rom
>Windows XP
>256/128 ADSL
1: Lad være med at bundcitere
2: Afkort din signatur til 4 linier eller derunder

Det er ikke rart at læse et bundciteret indlæg, og med så meget
signatur kommer man i tvivl om om det er indlæg og spilder tid på at
læse det.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-07-02 21:03

Har aldrig rigtigt forstået dem der har brug for at fortælle alle andre om
deres specs! Hvad er formålet? Er man bare så stolt af sin maskine at det
skal vises frem - er det ikke nok at have den for at bruge den?
Eller er det fordi man i al hemmelighed håber at en eller anden vil fortælle
at han også gerne ville have det samme?

Efter min mening må det da være enhver indbrudstyvs drøm, at kunne sidde
hjemmefra og finde husstande med gode maskiner i. Så skal man kun bryde ind
der hvor der er noget at komme efter!

Mvh Thomas

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 05:32

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har aldrig rigtigt forstået dem der har brug for at fortælle alle andre om
> deres specs! Hvad er formålet? Er man bare så stolt af sin maskine at det
> skal vises frem - er det ikke nok at have den for at bruge den?

Så stolt kan man vel heller ikke være over de specs :)

> Efter min mening må det da være enhver indbrudstyvs drøm, at kunne sidde
> hjemmefra og finde husstande med gode maskiner i. Så skal man kun bryde ind
> der hvor der er noget at komme efter!

Nu har han så ikke skrevet hans adresse. Den kunne de nok have
lidt problemer med at finde.

/Kenneth Iversen

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 08-07-02 10:08

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> "Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Så stolt kan man vel heller ikke være over de specs :)

Næh - men hvad er grunden så til at liste dem?

> Nu har han så ikke skrevet hans adresse. Den kunne de nok have
> lidt problemer med at finde.

Nu snakkede jeg ikke kun om dette konkrete tilfælde, men også mange andre.
Eksempelvis på folks private hjemmesider, hvor det ikke er noget problem at
finde adressen!

Mvh Thomas