MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hente slettede filer-haster
Fra : Snip

Dato : 03-07-02 22:08

Ved et uheld fik jeg tilsyneladende slettet sønnens .mp3 filer. I hvert fald
er de væk fra hans mappe. Med Norton unerease kan jeg meget besværligt finde
dem igen.
Er der ikke et "hemmeligt" sted i win98se hvor man kan finde tilsyneladende
slettede filer?
Er der ikke et sted hvor jeg kan søge på alle slettede .mp3-filer (åbenbart
ikke stifinder, med mindre jeg ikke kender kommandoen)

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : eivind-a

Dato : 03-07-02 22:30

Hvis du ikke har recycle bin aktiveret så skal du have fat i et
restore program. Hvis Norton ikke virker godt så prøv
f.eks http://www.file-rescue.com/
Husk så vidt muligt at undgå at skrive data på drevet de var på.
Installer ikke noget på drevet, ej heller et unerase program. Brug i
stedet en anden partition eller en floppy disk.

Fra : Snip

Dato : 04-07-02 01:04

>Hvis Norton ikke virker godt så prøv
> f.eks http://www.file-rescue.com/

Det viste sig at være et godt program. Tak.

Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT