På killingebesøg
Fra : Kate

Dato : 03-07-02 21:15

Ja, så har jeg været hos Lisbeth og set killingerne. Åh, hvor er de dog
nuttede. Radiobiler, som Marianne viile kalde dem
Selvfølgeligt er de allesammen søde, men naturligvis skulle jeg absolut
falde for en lille velnæret pige.....hmmm.....Hva' gør man så? Sofie er
ikke specielt til andre katte og det var jo meningen at det skulle være
en legekammerat til Lante, altså en som vil lege drengelege.
Vi aftalte at jeg vil gå i tænkeboks og så komme igen og se dem. Jeg
tænker selv at de måske har endnu mere personlighed om et par uger, de
er jo kun ca. 4½ uge nu.
Lisbeth var så sød at gi' mig nogle billeder af dem med, så i morgen
vil jeg scanne dem og lægge dem op på min hjemmeside, så kommer den da
også i brug
Lige nu har Lante et stort nussebehov og det skal dækkes inden jeg går
i seng, så jeg skriver med en hånd.
Jeg kommer med en adresse i morgen.

Kate

Fra : Kate

Dato : 05-07-02 16:51

Jeg har nu smidt billieder af killingerne op på en _meget_
interimistisk hjemmeside, så i kan se dem.
De ligger her:
http://oliwer.dk/

Kate

Fra : Pia J

Dato : 05-07-02 16:59

billederne peger på din harddisk istedet for serveren

:Pia

Fra : Kate

Dato : 05-07-02 17:04

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in news:ag4fk0$kp3$1@sunsite.dk:

> billederne peger på din harddisk istedet for serveren
>
>:Pia

Tak for oplysningen. Det må jeg jo straks få rettet.

Kate

Fra : Kate

Dato : 05-07-02 17:07

Kate <kate@oliwer.dkligeher> wrote in news:ag4g0h$l7b$1@sunsite.dk:

> [...]

Nu håber jeg at det virker.

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-07-02 17:57

århhhh altså..........hvor er de nuser, kan man overhovedet
blive træt af at kigge på killinger

--
Marianne

Hellemose Somali