Kan man gemme e-mail i en Form mail ?
Fra : dennis

Dato : 03-07-02 21:07

I min Form-mail har jeg angivet en modtager e-mail adresse under HTML.
Kan denne e-mail "gemmes" så spam-scanner ikke kan "opsnapper" den ?

På mine andre sider har jeg brugt et JavaScript for at undgå disse
spam-scanner:

<!--
jemail("min", "email", "dk");
//-->
</script>

Kan dette løses uden at skulle bruge php/asp ?

Dennis

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-07-02 21:18

"dennis" <pastat@-hotmail.com> wrote in

> Kan dette løses uden at skulle bruge php/asp ?

Ikke hvis du vil blive ved med at bruge formmail

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-07-02 00:50

On Wed, 3 Jul 2002 22:07:04 +0200, "dennis" <pastat@-hotmail.com>
wrote:

>I min Form-mail har jeg angivet en modtager e-mail adresse under HTML.
>Kan denne e-mail "gemmes" så spam-scanner ikke kan "opsnapper" den ?

Hvis du selv har adgang til formmail-scriptet, kan du
hardcode/indsætte din e-mail-adresse som variabel i selve scriptet, så
man ikke behøver at smide det frem og tilbage som hidden-værdi i
html-delen.

--
- Peter Brodersen