Hjememsideikoner forsvinder
Fra : Sten Mogensen

Dato : 03-07-02 21:12

Posted by Ozum (ozinsight.com) - binary newsreader, scanner and freeware autoposter.

De udmærkede ikoner, som mange hjemmesider er udstyret med, og som følger med over i
"Foretrukne" og "Hyperlinks" mv. har en kedelig tendens til at forsvinde og blive erstattet af
det traditionelle blå "e". Helt præcist sker det for mig, hver gang IE 6.0 afslutter med en fejl.
Hvad kan det skyldes, og kan jeg gøre noget, så jeg beholder de hjemmeside-specifikke
ikoner?

Mvh. Sten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-02 21:45

Wed, 3 Jul 2002 20:11:46 GMT, skrev "Sten Mogensen"
<sten@sten.mogensen.name>:

> [...]
>det traditionelle blå "e". Helt præcist sker det for mig, hver gang IE 6.0 afslutter med en fejl.

De bliver slettet når Temporary Internet Files tømmes og det sker
så tilsyneladende hos dig, når du får en fejl i IE 6.

Fra : Jonni

Dato : 04-07-02 21:41

"Sten Mogensen" <sten@sten.mogensen.name> skrev i en meddelelse
> [...]
freeware autoposter.
> Hvad kan det skyldes, og kan jeg gøre noget, så jeg beholder de

Hej Sten
Prøv evt. dette lille program, som jeg selv er meget glad for.
Der findes et lille program FavOrg (Freeware), som henter og gemmer
ikonerne til alle genveje du har i 'Foretrukne'.
Det er fra PC Magazine.

http://www.pcmag.com/article/0,2997,s%253D400%2526a%253D4742,00.asp

For at downloade det skal du registrere dig som bruger på sitet, men det
går nemt, hurtigt og koster intet.
God Fornøjelse
Jonni

Fra : summer

Dato : 04-07-03 10:33

"Jonni" skrev d. 04-07-02 21:41 dette indlæg :
> [...]
>
> http://www.pcmag.com/article/0,2997,s%253D400%2526a%253D4742,00.asp
>
> For at downloade det skal du registrere dig som bruger på sitet, men

Jeg tror det kunne være rart med lidt nærmere forklaring på hvordan man
henter FavOrg gratis. Jeg er selv medlem og kan kun se muligheden - at
betale.

mvh
Ernst

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 04-07-03 10:50

"summer" <summer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det kunne være rart med lidt nærmere forklaring på hvordan
> man henter FavOrg gratis. Jeg er selv medlem og kan kun se muligheden
> - at betale.

Jeg kan ikke lige se det.
Jeg fandt dog denne side i stedet for:
http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840