Info om næste DSS-fest
Fra : John Sahl

Dato : 03-07-02 20:36

Peder Vendelbo Mikkelsen <pedervm@myrealbox.com> wrote:

> Godt du skrev datoen, jeg havde bildt mig selv ind at det var den 13.
> juli. John skribler noget om det, lidt senere på dagen.

Og det er nu senere på dagen. Efter aftale med Mic skal i tilmelde jer
til mig i stedet da han har for travlt til at følge med for tiden

Skyd tilmeldingerne afsted til dss@gamlegris.dk så laver jeg
opfølgning om antal i dk.snak.snik

Datoen er stadig den 20. juli hos Mic i Emdrup.

FUT er sat til dk.snak.snik

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : John Sahl

Dato : 12-07-02 23:13

John Sahl <spamtrap1@mandezonen.dk> wrote:
> Og det er nu senere på dagen. Efter aftale med Mic skal i tilmelde jer
> til mig i stedet da han har for travlt til at følge med for tiden

Selv om mic er tilbage er det stadig mig i skal tilmelde jer til.

> Skyd tilmeldingerne afsted til dss@gamlegris.dk så laver jeg
> opfølgning om antal i dk.snak.snik

FUT sættes igen til dk.snak.snik

> Datoen er stadig den 20. juli hos Mic i Emdrup.

OG de tilmeldte er:
Peder V. M.
Bo M.
Bo Warming
Mic
Bente R.
Carsten R.
Mark T Gazel
Vanillepigen
Sabina Hertzum
John Sahl

Hvem er det som stadig ikke har tilmeldt sig? Kom frit frem!