Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ezonics i330 er det et godt køb ?
Fra : jakob

Dato : 03-07-02 20:16

Jeg har tidligeret fået nogen anbefalinger på et billigt digital kamera,
men nu er jeg faldet over en reklame for Ezonics i330 til 2000 kr hos
prc data.

http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=17848980

Jeg har søgt på google og fundet nogle enkelte tilkendegivelser men
ville lige høre om der var andre der har dannet sig en mening siden.

Derfor hvis du har erfaringer med dette kamera vil jeg meget gerne have
din mening om det. Hvis du evt kan linke til nogle billeder du har taget
med det ville det være super. Jeg har set dem der er i anmedelsen af
kameraet men vil gerne se nogle andre om muligt.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ally

Dato : 03-07-02 23:27

> [...]
> med det ville det være super. Jeg har set dem der er i anmedelsen af
> kameraet men vil gerne se nogle andre om muligt.

Godtnok har jeg ingen erfaring med det pågældende kamera, men generelt må
man vel sige, at man får, hvad man betaler for. Anmeldelsen i
www.hardware-test.dk vil jeg ikke tillægge ret megen vægt, da jeg mener, de
har et troværdighedsproblem. Billederne bliver kaldt "knivskarpe" på trods
af, de er hamrende uskarpe. En anden detalje er, at kameraet skulle være et
2,1 megapixel kamera, men det kan klare en opløsning på 2048x1536. Den
opløsning svarer til 3,1 megapixel... hvordan det???

Anywho... personligt ville jeg hellere satse på et anderkendt mærke som
Canon, Nikon eller lign., og så satse på en model med optisk zoom. Det
betyder måske, at du skal omkring 1.000 kr. længere op, men efter min mening
er de penge godt givet ud. Tag f.eks. Canon Powershot A40... 2 Megapixel, 3x
optisk zoom og så bruger det CF-kort... en stor fordel, synes jeg. Det kan
fås til omkring 3.000 kr.

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hagman

Dato : 07-07-02 00:13

Jeg har haft Ezonic's i330 i ca. 2 mrd nu.
Jeg kan ikke sige andet end: Det Styrer !!!
Kamaret er et MEGET godt køb, det tager knivskarpe billeder, og så er det
MEGA billigt.
Send mig evt. en mail, så kan jeg sende et billed jeg har taget med
kamera'et.

Kameraet er i flot design, og med en skærm, så man kan se de billeder man
har taget.
....sony-linse, og en skarp blitz er også en god ting på kamera'et.
.......og så leveres det i et flot læder itui.

Min mening: Køb det. Du vil IKKE fortryde det !

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Hagman

Dato : 08-07-02 10:46