MS Windows
briani 27239
Foto Albums
Fra : Leif Larsen

Dato : 03-07-02 19:32

Er der nogen her der kender et program der, lige som WinOnCd 3.7,og kan
virke i windows XP som kan lave Foto Albums der lige er til at brænde på en
cd, så den kan afspilles både på Computer og i en DVD afspiller.

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 19:45

Leif Larsen skrev:

> [...]
> 3.7,og kan virke i windows XP som kan lave Foto Albums der lige er
> til at brænde på en cd, så den kan afspilles både på Computer og i

Prøv at kigge 2 dage tilbage i gruppen.

Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: foto cd
Date: Mon, 1 Jul 2002 21:26:57 +0200

Madsen.

Fra : Jan Johnsen

Dato : 05-07-02 18:56

On Wed, 3 Jul 2002 20:31:56 +0200, "Leif Larsen"
<leif_larsen@lmail.dk> wrote:

>Er der nogen her der kender et program der, lige som WinOnCd 3.7,og kan
>virke i windows XP som kan lave Foto Albums der lige er til at brænde på en
>cd, så den kan afspilles både på Computer og i en DVD afspiller.
Prøv med Myalbym fra http://www.myalbumpro.com/MyAlbum.html. den kan
lave så de kan læses af alle PC'er, men jeg ved ikke med DVD.

Ellers kan Nero fra http://www.ahead.de/en/index.html lave, så de kan
vises på en dvd, men jeg ved ikke om de også kan sættes til at køre
automatisk på en PC.

/Jan