Ændre farver i et php dokument
Fra : Ronni Westh Nielsen

Dato : 03-07-02 19:35

Jeg er meget ny til php og jeg kan af en eller anden grund ikke ændre
baggrunsfarve i et php dokument jeg har... hvad er kommandoen til det?

Hilsen Ronni

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 03-07-02 20:22

Hej Ronni

Jeg tror du mener, at du ikke kan ændre baggrundsfarven i det HTML dokument
PHP spytter ud.
Der findes ingen php-funktion til, at ændre baggrundsfarven, derimod skal du
ændre den i <body>
eller vha CSS (body{background-color: #ff0000;})

/Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : WebmDK

Dato : 03-07-02 20:38

Kan bare bruge html kommandoen <body bgcolor=#666699>
eller med stylesheet
body{
background-color: #666699;
}