søger Joan Øgendalh - Lemvig
Fra : Mørch

Dato : 01-07-02 16:44

Måske ikke lige den rette gruppe - og dog??
Jeg har fået en email fra Rebecca Lynn Bouchillon De Broeck der søger efter
Joan Øgendahl - Joan er muligvis gift nu.

Disse 2 havde haft kontakt med hinanden i 1967 - her en kopi af mail dre
Rebecca

"I do not know if you speak English??

I was with my family in Lemvig, Denmark during the
summer of 1967. I met a girl named Joan Ogendahl
at that time and we wrote each other for a number
of years. Then we lost touch with each other when
I had to move.

Are you related to any Ogendahls' in Lemvig?

Thank You,

Rebecca Lynn Bouchillon De Broeck"

--
Venlig hilsen
Jørgen Mørch

e-mail: morch@tdcadsl.dk
Website:
http://home6.inet.tele.dk/jem

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 05-07-02 10:28

Der bor 4 nulevende Øgendahl'er i Lemvig i dag. Se evt. på
http://www.degulesider.dk

Man kunne jo ringe til én af dem ?

mvh
Martin

Fra : Mørch

Dato : 10-07-02 19:18

Tak for hjælpen til alle

Det lykkedes at finde Joan, hun er gift i dag og bor i København

Tak til alle - ingen navne nævnt ingen glemt

--
Venlig hilsen
Irene & Jørgen Mørch

e-mail: morch@tdcadsl.dk