Hvor billigt har I set NWN?
Fra : Devast8or

Dato : 03-07-02 18:20

Hej med jer,

Jeg har kigget lidt på priserne på NWN rindt omkring, og de svinger jo
noget. Det billigste jeg har set er 350,- hos Elgiganten (dyreste jeg har
set er 469,- hos EB tror jeg det var).

Er der nogen der har set det billigere end 350,-?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 19:11

Devast8or wrote:
> Jeg har kigget lidt på priserne på NWN rindt omkring

Og NWN er........?!? Bom bom, Norton Wingman Network...

....oder was?

--
Martin K

Fra : FeZ

Dato : 03-07-02 19:42

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Devast8or wrote:
> Og NWN er........?!? Bom bom, Norton Wingman Network...

NeverWinter Nights måske

Har ikke selv set det billigere
--
FeZ

Fra : Herold³

Dato : 03-07-02 22:09

> [...]
> set er 469,- hos EB tror jeg det var).
>
> Er der nogen der har set det billigere end 350,-?

Kan du få det til 350 ville jeg slå til med det samme.

Vi havde det til 369 for Citymembers ved forudbestilling, som senere sted
til 399,- og 419 for gratismedlemmer (15 i forsendelse). 350 ligger _meget_
tæt på indkøbsprisen, så det får du ikke billigere.

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 18:40

Fra : Esben

Dato : 04-07-02 18:40

"Brian Lund" <loneogejner.REMOVE@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3d2481c7$0$54726$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> 350 kr. ligger helt sikkert ikke tæt på indkøbsprisen, jeg har en
> forestilling om at det kun koster et sted mellem 200 og 300 kr i
> indkøbspris... nok omkring 250... Jeg har selv arbejdet i en netcafe hvor vi
> havde forbindelser med to selskaber som vi købte spil ved, jeg kan ikke
> huske hvad firmaerne hed dog... Man kan vidst endda købe som privat ved det
> ene, vi kunne ihvertfald få alle spil, også de nyeste den gang til under 300
> kr.

Med eller uden moms?

--
Esben

Fra : Brian Lund

Dato : 06-07-02 12:14

> Med eller uden moms?
>
> --
> Esben

Med selvfølgelig! :)

Fra : Herold³

Dato : 04-07-02 20:34

> 350 kr. ligger helt sikkert ikke tæt på indkøbsprisen, jeg har en

Check lige prisen på spillet en anden gang inden du udtaler dig. Neverwinter
Nights koster meget mere end normale pc-spil. Jeg mener normalprisen ligger
på 479,-

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 05-07-02 01:21

On Thu, 4 Jul 2002 21:33:46 +0200, "Herold³"
<jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote:

>Check lige prisen på spillet en anden gang inden du udtaler dig. Neverwinter
>Nights koster meget mere end normale pc-spil. Jeg mener normalprisen ligger
>på 479,-

Ditto.
Prisen i El-Giganten er 349,- som nævnt.

Fra : Herold³

Dato : 05-07-02 10:00

> Ditto.
> Prisen i El-Giganten er 349,- som nævnt.

Woah... Så skal jeg sgu ned og ha' det der.

Fra : Devast8or

Dato : 05-07-02 11:44

God ide. Jeg hentede mit igår :D

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 05-07-02 11:53

On Fri, 5 Jul 2002 12:44:24 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>God ide. Jeg hentede mit igår :D
>
>Devast8or
Et rigtig godt spil, men lidt irriterende multiplayer del. Surt man
ikke kan spille med en spawned version i multiplayer, men er nødt til
at købe et ekstra eksemplar(er).
Kim