MS Windows
briani 27239
Trøb Med Xp
Fra : Roger

Dato : 03-07-02 16:09

Fikk for en tid tilbake svar fra noen at det var mitt gamle kort et
Nvidia 32Mb kort som suger derfor fryser xp
Kjøpte nå et nytt kort et Win Fast Titanium 500 GeForce 3 64Mb DDR.
Tror dere Fa#¤% i meg ikke dette fryser også på ALLE SPILL.Har lastet ned
alle xp oppdateringer som finnes på windows uppdate.Har en ny formatert
harddisk AMD 1,6ghz Flashet med den nyeste offisielle bios.
Bruker den driver som er med den som er til win 2000/Xp.?????????
På mitt gamle kort som jeg også hadde trøb med kunne jeg på en heldig kveld
slippe med 2 restarter.
Nå fryser det nesten med det samme spillet er kommet i gang.
Kjører med Xp pro no.
Noen som har noen glupe forslag url eller noe hvor man kan gå og sjekke om
det er noe å gjøre.

Mvh Roger