MS Windows
briani 27239
Win XP. Vil ikke gå e Dvale og eller stand~
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 03-07-02 15:50

Hej,

Har et problem med min comp., XP og M§ USB/PS2 tastatur.

Win XP pro skriver følgende når jeg forsøger at lukke
det(n) ned i Dvale eller standby - det virkede ellers
fint sidste gang jeg havde XP ins.!?

"Enhedsdriverne til enheden 'Terminal Server-tastaturdriver'
forhindrer computeren i at gå på standby. Luk alle programmer
og prøv igen. Hvis problemet fortsætter, er du muligvis nødt til
at opdatere driveren."

Jeg har prøvet at afinstallere driverne til mit irriterende
'M§ keyboard pro' tastatur, prøvet at lade det køre på
kun enten USB eller PS2, men intet løser problemet.
Jeg bruger M§' EGNE XP drivere, men M§ har tydeligtvis
stadigvæk ikke styr på ret meget.
Jeg har også prøvet at deaktivere Dvale funktionen - uden
yderligere held.

Sådan ser fejlmedd. ud:
http://hjem.get2net.dk/bbservice/pic/sysmis.gif
Og sådan ser Enhedshåndtering ud:
http://hjem.get2net.dk/bbservice/pic/enheds.gif

Hvad siger i, skal jeg smide tastaturet i skralderen?
Eller findes der mon en reel løsning på det emsige problem?

--
Rasmus.

Fra : dion

Dato : 03-07-02 18:28

Har desværre ikke nogen positiv løsning.
Men har du husket at klikke på 'Anvend' før du klikker på OK når du
deaktiverer dvale? Det gør en forskel.

Original message from <rasmus@spectrus.dk> :

Fra : Neo.dk

Dato : 11-07-02 00:03

> [...]
> forhindrer computeren i at gå på standby. Luk alle programmer
> og prøv igen. Hvis problemet fortsætter, er du muligvis nødt til

Hej !

Jeg har samme problem, dog er det musen der problemet her.

Har du fundet løsningen til dit problem ?

Mvh Neo