Paradox Database Support??
Fra : Sysx

Dato : 04-07-02 00:58

Hej gruppe..

Nogle som ved om PHP understøtter Borland's Paradox database ?? Hvor kan jeg
evt. få noget dokumentation over det, jeg kan ikke finde noget på php.net ;(

På forhånd tak...
mvh Steffen Beck

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 03-07-02 16:49

Sysx skrev:

> Nogle som ved om PHP understøtter Borland's Paradox database ??

Brug PEAR DB og ODBC.

<?php
require_once("DB.php");

$db = DB::connect("odbc://brugernavn:adgangskode@vaert/database");
?>

http://pear.php.net/manual/en/core.db.php

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 03-07-02 20:23

Jonas Koch Bentzen skrev:

> Brug PEAR DB og ODBC.
>
> <?php
> require_once("DB.php");
>
> $db = DB::connect("odbc://brugernavn:adgangskode@vaert/database");
> ?>

Okay, DNS'en skal nok ikke se sådan ud, når der er tale om ODBC. Og så
lige, hvis ikke du skulle være så bekendt med ODBC: Du skal selvfølgelig
oprette en DSN på din maskine, der peger på Paradox-serveren, ellers kan
du ikke forbinde.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 04-07-02 08:23

Jonas Koch Bentzen skrev: