Download begrænsninger i IE 5
Fra : den lange

Dato : 15-12-00 19:58

Når jeg skal have hentet nogle filer kan jeg kun downloade 2 filer af gangen
med IE 5.
Om jeg henter på HTTP eller FTP gør ingen forskel, kan kun hente 2 af
gangen...

Man kan da godt bruge en af mange udmærkede download manager og jeg bruger
da osse både GetRight og FlashGet, men jeg ved at det kan lade sig gøre at
få IE 5 til at hente masser af filer på 1 gang....
Jeg kører med win98, IE 5 og 1MB ADSL linie. Da jeg kørte med 56K kunne jeg
osse kun hente 2 filer af gangen..

Og her kommer så det gyldne spørgsmål.....
Hvor og hvordan skal man gøre..??

den lange
*<l