MS Windows
briani 27239
Explorer skal starte i Denne Comp.
Fra : MD

Dato : 03-07-02 13:05

Hej NG.

Jeg kører med Win XP Pro DK. Når jeg åbner Explorer, så starter den altid op
i Dokumenter, men det er sjældent der jeg skal hen.
Kan jeg ikke få den til at starte i Denne Computer, hvor jeg har et overblik
over mine harddiske og andre drev?

MVH MD

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 13:10

MD skrev:

> Kan jeg ikke få den til at starte i Denne Computer, hvor jeg har
> et overblik over mine harddiske og andre drev?

Lav en genvej til Explorer/Stifinder. Højreklik så på genvejen og i
feltet Target/Sti skriver du f.eks. følgende:

%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,C:\

Ovenstående parametre vil starte stifinder med C-drevet foldet ud.
For en liste over forskellige parametre kan du prøve at kigge på
følgende side: http://www.daube.ch/share/win03.html

Madsen.