MS Windows
briani 27239
Exchange 5.5 og Outlook
Fra : Per Münster

Dato : 03-07-02 12:05

Goddag,

Jeg har etableret nogle public folders under Exchange 5.5, som kan indeholde
adresser fra Contacts i Outlook. Jeg undrer mig over ét forhold. Hvis jeg
højreklikker på en contact og trækker den over i min mappe i Public Folder,
så har jeg somme tider (meget oftest) valget mellem move og copy. Det er
hvad jeg ønsker, for så kommer adressekortet til at ligge pænt i min mappe
under Public Folders. Men for nogle få er det anderledes - her bliver jeg
sat over for et stort antal valg mellem copy og move with and without
attachment. Det giver brugerne af mapperne et ekstra led, fordi jeg så får
adressekortet til at ligge i en Post-it. Det ønsker jeg ikke. Jeg kan
iagttage at dem hvor jeg ikke kan få det til at køre som jeg vil har en
e-mail-adresse der er understreget. Dem der virker korrekt har ikke
understreget adresse. Synes ikke helt jeg kan få det til at stemme med at
der er et videre link til Personal address book.

Hvem kan opklare det spørgsmål for mig`?

MVH

Per Münster

Fra : Per Münster

Dato : 03-07-02 12:22

Måske skal jeg tilføje at properties på adressekortet giver to forskellige
udtryk:

Den ene - ikke let kopierbare type - har ét afkrydsningsfelt i bunden "Do
not AutoArchive this item"
Den anden - som let lader sig trække til public folder - har 3 flere: Read
receipt requested - Delivery receipt requested og save copy of sent message

Hjælper det til besvarelsen?

MVH

Fra : Per Münster

Dato : 04-07-02 09:20

Do not bother - Problem is løst

Der er etableret postmapper i de respektive undermapper under
all-shared-folders. Til orientering for andre spørgende, så kan det siges,
at forskellige typer outlook-foldere lader sig etablere her. Det kunne være
kalendre for dispontering af mødelokaler, eller montørbiler etc.