MS Windows
briani 27239
Start/Dokumenter?
Fra : sls

Dato : 03-07-02 08:58

Hej NG!!

Hvordan undgår jeg at de dokumenter og andre filer jeg åbner havner i
Start/Dokumenter (i startmenuen) jeg vil godt have at den oversigt forbliver
tom, og jeg ikke skal i og tømme selv.

Jeg bruger Windows Millenium..

Mvh sls

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 09:25

sls wrote:
> [...]
> Start/Dokumenter (i startmenuen) jeg vil godt have at den oversigt
> forbliver tom, og jeg ikke skal i og tømme selv.

Jeg har det på præcis samme måde. Hvorfor skal det ligger der?!? Nå, men jeg
har ikke en metoder der kan hjælpe dig, men vil i stedet anbefale et lille
værktøj. Det hedder Shutup (søg på google.com), og kan sættes op til at
Dokumentmappen, Kør, Søg mfl. bliver tømt hver gang PC'en genstartes eller
slukkes

--
Martin K

Fra : sls

Dato : 03-07-02 12:08

Det hedder Shutup (søg på google.com), og kan sættes op til at
> Dokumentmappen, Kør, Søg mfl. bliver tømt hver gang PC'en genstartes eller
> slukkes

Hej, jeg har fundet programmet Shutup, men det er et prg, der kan genstarte
eller slukke computeren på bestemte tidspunkter, jeg kan ikke få den til det
andet du siger, men at tømme dokumenter osv.?

Mvh sls

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 12:20

sls wrote:
> Hej, jeg har fundet programmet Shutup, men det er et prg, der kan
> genstarte eller slukke computeren på bestemte tidspunkter, jeg kan
> ikke få den til det andet du siger, men at tømme dokumenter osv.?

Du skal have fat i version 1.0 minimum. Og så er det bare under 'History
Lists', og vinge dem af du vil ha'... programmet skal selvfølgelig køre i
baggrunden hele tiden

Håber du finder ud af det, eller skriver du jo bare igen...

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 12:36

sls wrote:
> [...]

Det kan i øvrigt findes her:
http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-5934273.html?tag=lst-0-1

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 12:44

sls skrev:

> Hvordan undgår jeg at de dokumenter og andre filer jeg åbner
> havner i Start/Dokumenter (i startmenuen) jeg vil godt have at den
> oversigt forbliver tom, og jeg ikke skal i og tømme selv.

Du kan gøre det med TweakUI.
<http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp>

Med det program kan du helt skjule Dokumenter-mappen i Start-
menuen, eller du kan vælge funktionen 'Clear document history on
exit' som sørger for at tømme mappen.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 12:51

Madsen wrote:
> [...]
>
> Med det program kan du helt skjule Dokumenter-mappen i Start-
> menuen, eller du kan vælge funktionen 'Clear document history on

Sådan Madsen! Du har sq altid nogle gode konstuktive løsninger D
et er da ligefør det er federe end Shutup! Jeg har altid villet fjerne
dokumentmappen. Man bruger den jo aldrig. Vil ovenstående link også virke
til Win2000 også?

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 12:52

Martin K wrote:
> Vil ovenstående link også virke til Win2000 også?

Hvis man så lige følger linket, så sker der ting og sager Jeg var måske
lige lidt hurtig i første omgang!

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 13:02

Martin K skrev:

> Vil ovenstående link også virke til Win2000 også?

System Requirements:
Windows 2000, Windows NT, Windows Millennium Edition, Windows 98
or Windows 95 :)

WinXP har sin egen TweakUI hvor nyeste udgave hedder 2.00.1.0
Den version har også en funktion der tømmer Dokumenter-mappen.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 13:13

Martin K skrev:

> Jeg har altid villet fjerne dokumentmappen. Man bruger den jo aldrig.

Jeg kom lige i tvivl, for jeg mente bestemt at man kunne fjerne
Dokument-mappen i Startmenuen under avancerede egenskaber for
proceslinien, men jeg ser nu at det kan man åbenbart ikke i Win2000.
I WinXP kan man.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 13:20

Madsen wrote:

> [...]
> Dokument-mappen i Startmenuen under avancerede egenskaber for
> proceslinien, men jeg ser nu at det kan man åbenbart ikke i Win2000.

Jeg har netop prøvet det, og det lader til at virke Men nu har den
hugget mine pile på genvejene, selvom de er slået til i TweakUI. Ved du
hvordan jeg får dem igen?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 13:31

Martin K skrev:

> Jeg har netop prøvet det, og det lader til at virke Men nu har
> den hugget mine pile på genvejene, selvom de er slået til i
> TweakUI. Ved du hvordan jeg får dem igen?

Hmm, de burde vises hvis ellers TweakUI er stillet til at de skal
vises. Har du prøvet at genstarte?

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 14:47

Madsen wrote:
> Hmm, de burde vises hvis ellers TweakUI er stillet til at de skal
> vises. Har du prøvet at genstarte?

Efter 4 genstarter og fejlsikret tilstand mm. er det nu kommet til at virke
her på arbejdet på en NT4...

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 14:50

Martin K skrev:

> Efter 4 genstarter og fejlsikret tilstand mm. er det nu kommet til
> at virke her på arbejdet på en NT4...

Mystisk, men godt at det kom til at virke.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 03-07-02 14:52

Madsen wrote:
> Mystisk, men godt at det kom til at virke.

Jepper... Og, det er da godt nok vildt så hurtigt du svarer

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 15:06

Martin K skrev:

> Og, det er da godt nok vildt så hurtigt du svarer

Det er ikke så ringe med en effektiv nyhedsserver.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-07-02 15:41

Wed, 03 Jul 2002 16:05:41 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Det er ikke så ringe med en effektiv nyhedsserver.

Dit lokale gnaverdyr eller News.CIS.DFN.DE ?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 15:43

Peter Loumann skrev:

> Dit lokale gnaverdyr eller News.CIS.DFN.DE ?

En kombination af begge.

Madsen.